tuvaericsson

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Tuva Ericsson - 12 maj 2014 22:41

Hallådär.
Vart en skit seg dag inget värt att skriva. Lägger upp några bilder det sägs ju att en bild säger mer än tussen ord. Btw fick hem 2 nya bikinis idag helt in love med dom tack mamma o Anna<3

Hursom hittade nån sida med typ "100 random fråger om mig" och i brist på roliga inlägg tänkte jag svara på dom.

1: Namn? Tuva

2: Stjärntecken? Vattuman

3: Tre rädslor som du har? Spindlar, blod, scenskräck

4: Tre saker som du älskar? Min familj, mina vänner, musik

5: Fyra avtändande saker, enligt dig?överdrivet bra självförtroende, dryg, dålig hygien, självisk

6: Har du lärt dig ett nytt språk? Ja

7: Har du en Bästa vän? Ja

8: Din sexuella läggning? Hetro

9: Din första dejt? Aldrig vart på någon riktig "dejt"

10: Hur lång är du? 1.63 med skor på
11: Vad saknar du just nu? Massor personer, och sommarn!

12: Vilken tid föddes du? Ingen aning

13: Din Favoritfärg? Blå o vit

14: Är du kär i någon? Nej

15: Favoritcitat?
Gör det först tänk sen #poet

16: Favoritplats?
Nåt varmt land

17: Favoritmat? fajitas med salsa eller tapas

18: Är du någon gång ironisk? Säg nån gång jag inte är ironisk

19: Vad lyssnar du på just nu?
Tremor

20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Ögonen

21: Skostorlek? 36

22: Ögonfärg? Blågrön/turkos

23: Hårfärg? Blondbrun

24: Favoritfärg på kläder? Vit svart blå grå

25: Har du någon gång busringt någon? Nej aldrig.

26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? Vit o svart

27: Meningen bakom bloggensnamn? Mitt namn

28: Favoritfilm? Harry Potter och twilight

29: Hur känner du dig just nu? Glad

30: Någon du älskar? Frida

31: Din relationsstatus? Singel

32: Din relation med dina föräldrar? -

33: Favorithögtid? Jul!

34: Tatueringar/piercingar du har? Örat haha

35: Tatueringar/piercingar du vill ha? Navelpiercing

36: Anledningen till varför du skapa din blogg? Kommer inte ihåg

37: Hatar du och ditt ex varandra?
Absolut inte

38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS?
Oftast ja

39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? Nej

40: När höll du senaste handen med en kille senast? oxelömarknad<3

41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? 40 min ungefär

42: Har du rakat benen de senaste två dagarna? Nej

43: Vart är du just nu? Turkiet!

44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Dricker inte.

45: Har du varit på ett bröllop? Ja

46: Bor du med dina föräldrar? Mamma

47: Längtar du till något? Turkiet

48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Jaa

49: Har du varit underviktig? Inte vad jag vet

50: När kramade du en kille senast? Idag<3

51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig?
Inget

52: Finns det någon du litar på men inte borde?
Ja

53: Något du inte gillar med idag? Regn

54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Justin Bieber eller Lil Wayne

55: Vad tänker du på mest? Vet inte

56: Din konstigaste talang? Kan klia mig själv med tårna i pannan

57: Har du några konstiga fobier? Har bara konstiga fobier

58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Bådeoch

59: Vad var din senaste lögn om? Kommer inte ihåg

60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? Telefon

61: Tror du på spöken? Nej

62: Tror du på magi? Nej

63: Tror du på lycka? Ja

64: Hur är vädret just nu? Dåligt

65: Vilken var den senaste boken du läste? Kommer inte ihåg

66: Gillar du lukten av bensin? Ja

67: Har du några smeknamn? Tuva, Barbie, blondin Bella, Anna anka, prinsessan, Blondie

68: Senaste skadan? Slog huvet i fönsterbrädan

69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Spenderar

70: Kan du röra din näsa med tungan? Nej han as kort tunga

71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Ja

72: Favoritdjur? Hund

73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Sov tror jag

74: Vad tror du satans efternamn är?
Ericsson probably

75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Fancy

76: Hur kan man vinna ditt hjärta? Få mig att skratta, kramas massor, va dig själv.

77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Här villar en legend. Nemen min familj och mina vänners namn

78: Har du varit olyckligt kär? Nej inte direkt

79: Ditt favoritord? Ja

80: En bra blogg du följer? Följer inga bloggar haha

81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Följ mig på instagram

82: Känner du någon som sitter i fängelse? Nej

83: Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? Ett collage med mig o massa vänner

84: Vill du ha ett förhållande? Kanske

85: Har du köpt kondomer? Nej

86: Har du fått underkänt/betygsvarning ett ämne? Ja

87: Kysst en kille? Ja

88: Kysst en tjej? Nej

89: Kysst någon i regnet? Ja

90: Haft ett jobb? Nej

91: Lämnat huset utan plånbok? Ja

92: Mobbat någon på internet? Nej

93: Haft sex offentligt? Nej

94: Varit i slagsmål? Ja

95: Gjort något du ångrar? Ja

96: Är du vegetarian/vegan? Nej

97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Ja

98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? Ja

99: Varit utomlands? Ja

100: Fått ditt hjärta krossat? Nej

Presentation


Hej kul att du kolla in
Är en 13 årig tjej från Oxelösund som bloggar om min vardag, mode, musik o mycket mer :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards