tuvaericsson

Alla inlägg under februari 2014

Av Tuva Ericsson - 25 februari 2014 22:01

Ligger nerbäddad och kollar top model, seriöst Jonas är så jävla härlig haha

Av Tuva Ericsson - 23 februari 2014 12:25

Hola älsklingar här har ni svar på frågestunden!

______________________________

Varför umgås inte du och Hanna.K längre?

Jag vet faktiskt inte. Gissar att vi vuxit ifrån varandra, vilket är synd för hon är en sjukt snäll tjej!
______________________________

Roligaste killen i din klass?

Finns flera roliga, men typ André och Oliver, dom har skönast kommentarer iaf.
______________________________

Har du mest tjejkompisar eller killkompisar?

Killkompisar helt klart haha har typ en tjejkompis jag är med ofta på fritiden.
______________________________

Fullständigt namn?

Tuva-Li Nora Ericsson
______________________________

Ålder?

14
______________________________

Ögon färg?

Blågrön
______________________________

Hårfärg?

Just nu typ brunorange / gyllenebrun haha
______________________________

Stjärntecken?

Vattumannen
______________________________
Cola/fanta?

Cola!
______________________________

Hund/katt?

Hund
______________________________

Bästa minnet från 2013?

Finns massor men ett av dom bästa va nog grönan med mina babes!
______________________________

Vem sitter du bredvid i klassrummet?

Aldin
______________________________

Har du någonsin kysst personen du senast smsade med?

Smsade? Nej ? Kikade? Ja
______________________________

Vad har du på dig just nu?

Pyjamas
______________________________

Långa eller korta killar?

Gullit med korta men föredrar ändå långa.
______________________________

när hade du ditt senaste förhållande?

Över ett år sen.
______________________________

Favorit ämne?

Idrott
______________________________

Favorit lärare?

Torbjörn och Håkan
______________________________

Favoritfärg?

Vit o blå
______________________________

Favoritfilm?

Belive
______________________________

Favoritaffär?

Carlings & Gina Tricot
______________________________

Favoritlåt?

Just nu, French Montana Nicki Minaj freaks & Miley Cyrus #getitright
"All time favorites: lil wayne how to love & the fray how to save a life
______________________________

Favoritmat

Tapas & Fajitas med salsa
______________________________

Oskuld?

Ja
______________________________

Senaste personen du pussade?

Min lillasyster
______________________________

Använder du mycket smink?

Ne inte speciellt
______________________________

Vem var ditt senaste förhållande med?

Fabri
______________________________

Äldsta killen du haft?

98a
______________________________

Vilka 5 killar i din klass brukar du prata mest med?

Pratar med alla typ men, Aldin Gustav Oliwer Rasmus o typ Oski elr André eller Emil om jag behöver hjälp.
______________________________

Gillar du någon? Lite iaf?;))

Ja
______________________________

Vad tycker du om mig? <3 (Joel)

Världens bästa! Seriöst en utav de mest underbara människor jag nåkonsin träffat! Älskar dig!<3
______________________________

Idol?

Lil Wayne, Justin Bieber, Miley Cyrus, Becky G och Nicki Minaj
______________________________
Förebild?

Olaf<333333333
______________________________
Favo bok?

Har inte läst så många böcker men pojken som kallades det
______________________________

Favo parfym?

Lacoste touch of pink
______________________________


Beskriv din drömkille lite kort^^

Snäll, omtänksam, ärlig! Vilja hitta på saker typ gå på stan spela tv spel gå på bio va på stranden typ vad som. Snygg, rolig! Klarar seriöst inte av personer utan humor. Han ska vara pålitlig. Visa att han gillar en, skicka gulliga sms osv tycker inte om att läsa men finns inget bättre än killar som skriver fina medelanden, elr ringer, elr säger det irl är väll alddra gulligast.
Utseendet spelar mig knappt någon roll jag faller för insidan men om jag skulle säga ett "drömutsrende" är de typ vältränad, lite mörkare hy, brunt hår, fräknar, bruna ögon elr blåa,(tatueringar<3333).
______________________________

Senaste tv-spelet du spela?

Gta tror ja
______________________________

Tar du mörka effekter på dina bilder på insta för att man inte ska se hur dina ögon ser ut? Varför dom är jätte fina?

Ja, för att dom ser så stirriga ut haha. Tack:)
______________________________

Haru gjort något du ångrar?

Ohja
______________________________

Haru några tatueringar?

Nej
______________________________

Haru några piercingar?

Nej, om inte i örat räknas
______________________________
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? ;)

Ja!
______________________________

Hur lång är du?

1.63
______________________________

Sko storlek?

Beror på vilka skor men 36 oftast
______________________________

Något du längtar till?

Turkiet o sommarlov!
______________________________

Favorit klädesplagg?:D

Min jeansjacka <3
______________________________

Vad tycker du om mig? :* (Rasmus)

Känner fler Rasmus så beror på vem du är
______________________________

En person du saknar?

Erik
______________________________

5 saker du stör dig på?

Personer med dålig självkänsla. Som bara måste hata på andra för att själva känna sig älskade.

När tjejer(framförallt) snackar skit om varandra för att dem är avundsjuka.

Killar som klagar på att tjejer lägger ut utmanande bilder när dom själva lägger ut toppless bilder när dom spänner magen så de ser ut som dom ska skita på sig.

När man tycker att man värkligen gjorde bra på ett prov så får man tillbaka det så är det ett stort jävla f på de.

När vuxna alltid ska dra in hur det var när dom va barn. Och det ända man kan tänka är okej jag fattar stenåldern va tuff.
______________________________

3 saker du tycker är pinsamt?

Tycker typ inget är pinsamt, förut tyckte jag typ att allt va pinsamt. Men typ stå på scen o massa folk kollar på en (scenskräck).
______________________________

Något du har svårt för ?

Matte, no, stava, alfabetet och höger o vänster, flirta och att vara tyst.
______________________________

Din bästa raggningsreplik?

Jag har tappat bort mitt telefon nummer kan jag få ditt?
______________________________

Har du några smeknamn?

Tuva, Tuvis, Barbie, cp, lillbiffen, Kerstin osv..
______________________________

Beskriv dig själv med tre ord?

Konstig, rolig, jobbig
______________________________

Dröm jobb? (:

Har flera:)
______________________________

Relationsstatus? ;;;;))))

Singel
______________________________

5 ointressanta fakta om dig själv ?

Jag kan nudda min näsa med alla mina tår.

Jag kan inte alfabetet utantill

Jag har jätte torra händer

Jag kan gå ner i split

Jag är rädd för fjärilar
______________________________

Hur ska man göra att bli vän med dig?

Kika mig så kan vi träffas ngn dag :) - ericssonen
______________________________

Äru nöjd med din rumpa?

Ja
______________________________

5 bra och dåliga saker med att vara tjej ?

5 bra saker:
1. Om du är ful kan du ha smink
2. Du har bröst
3. Du behöver inte ha magrutor för att vara snygg
4. Du kan kolla på pll utan att få konstiga blikar
5. Du kan lyssna på jb utan att bli kalad bög

5 dåliga saker:
1. Du måste vara duktig i skolan
2. Du får inte slåss om du blir arg
3. Du blir slampstämplad hur lätt som helst
4. Det tar typ 2 timmar att göra i ordning sig
5. Du har mens
______________________________

Skulle du kunna ha ett förhållande med en kille som har acne ?

Ja?
______________________________

Hur snygg är du enligt dig själv
1 - 10?

6 kanske
______________________________

Vad tycker du om: Felix Brofjord? Omar Hassen? Julius Lundgren? Maja Larsson? Matilda Pardon? Anton Larsson? Regina Björk? Adam Iversen? Leo Åhman? Rasmus Sundberg? Anna Olsson? Oliver Ahlberg? Cornelia Sundström?

Snygg o snäll fett länge sen jag träffa, snygg snackat med några ggr, känner inte men snygg, vet inte vem det är, vet inte vem det är, snygg o snäll, sjukt fin o snäll, snygg känner inte, snäll o snygg, ser bra ut o är fett snäll, söt känner inte, snygg snäll känt hela mitt liv, vet inte vem det är.
______________________________

Vilka var du med på discot på badhuset?

Cajsa Frida Pato Kevin o Buk
______________________________

3 närmsta tjej kompisar ?
Frida, Michi o Cajsa
______________________________

Vilka strulade du med på förra discot på bibblan? Förnamn och efternamn..

Erik hofvander o Rasmus Nyström
______________________________

Finns det någon av det motsatta könet du kan bärets allt för? Vem? (:

Typ allt, Joel
______________________________

Ringa/sms? Senaste personen du smsade med? Senaste personen du kikade med? Senaste personen du snapchatade med? Senaste personen du ringde?

Båda, Jacke, Erik, Pato, Frida
______________________________

Några bra artister?

Lil Wayne, Justin Bieber, Miley Cyrus, Nicki Minaj, Becky G, Chris Brown, Tyga, Jason derulo, A$AP Rocky osv..
______________________________

5 saker du tycker är pinsamt?

Redan svarat på där uppe
______________________________

5 anledningar att du skulle falla för en kille?

Skön personlighet
Bra humor
Fina ögon
Gullit leende
Lätt att umgås med
______________________________

5 avtändande egenskaper hos killar?

överdrivet bra självförtroende
Ingen humor
Dålig hygien
Dryga
Playar
______________________________

5 saker du skulle vilja ändra med ditt utseende?

1. Rakare o hela tänder
2. Längre
3. Större fötter
4. Inte så tydlig midja
5. Längre hår
______________________________

Har du flyttat från ockle?

Nej
______________________________

1d/jb?

Jb
______________________________

Vad gör du?

Svarar på dom här frågorna
______________________________

Hur gör du för att få bort dina finnar?

Får inte finnar
______________________________

Använder du färgade linser? Dina ögon typ lyser haha det är super fint:D

Nej, haha tack :)
______________________________

Vad har du för mobil ?

iPhone 5S
______________________________

Vilka är dina två mest vältränade kroppsdelar??

Rumpan o typ magen
______________________________
Hur får man lika snyggt latinoass som dig!!?

Haha idunno
______________________________
Varför är du så liten ?

Jag är inte liten:(
______________________________

Av Tuva Ericsson - 21 februari 2014 12:10

Tja babes, tänkte dra igång en frågestund! Fråga vad ni vill, tänk bara på att om ni skriver vad tycker du om mig skriv vem ni är annars blir de svårt haha. Aja feel free att fråga vad ni vill veta! Svarar på frågorna när jag fått över 50 så spama gärna;) ni frågar genom att skriva en komentar på det här inlägget!:)

Av Tuva Ericsson - 19 februari 2014 22:33

Hola babes!
Fick hem min mössa/beanie idag! Helt in love med den! Det va lite konstigt för på bilden var den svart men när jag fick den var den typ marinblå, aja snygg iaf.

Till er som kollar pll har ni inte sett avsnittet som kom ut idag måste ni göra det! Kollade med mami förut, omg det va sjuuukt bra!

Av Tuva Ericsson - 17 februari 2014 22:27

Hej alla sötnosar!
Tänkte försöka blogga om lite annat än vad jag gör under dagarna, men vet inte riktigt vad än så om ni har några förslag får ni gärna kommentera elr skriva till mig på kik - ericssonen

Aja vart med Frida typ hela dagen:) beställde en ny mössa förut :)

Av Tuva Ericsson - 16 februari 2014 23:14

Hejsan sötnosar!
Va och kolla på frozen på bio idag med familjen. Den va faktiskt riktigt bra haha. Nu ligger jag och kollar på awkward:)

Av Tuva Ericsson - 15 februari 2014 20:54

Godkväll folket.
Ligger o kollar mellodifestivalen med småsyskonen, barnvakt en stund till iaf:) diggar alban men Ace o Oscar måste ju gå till final! Omg Oscar är så jävla söt! Leendet asså jag dör haha
O Björn Gustavsson hur mycke bättre kan det bli liksom?

Har vart en fett chill dag haft värsta huvudvärken och as ont i halsen så typ sovit hela dan.


Hoppas ni haft en bra dag iaf:)

Av Tuva Ericsson - 14 februari 2014 17:25

Fuck va skönt med lov!!!!!

Hoppas alla får en bra alla <3 dag!
Själv ska man med bästa Cajsa på disco on the badhus:)

Presentation


Hej kul att du kolla in
Är en 13 årig tjej från Oxelösund som bloggar om min vardag, mode, musik o mycket mer :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards