tuvaericsson

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Tuva Ericsson - 22 april 2014 22:26

  Hola babes.
Sorry för sämst uppdatering men kom hem igår och har vart borta sen i torsdags, lovar att jag ska bli bättre på att lägga upp inlägg oftare.

Hursom som sagt var har jag inte vart hemma sen i torsdags så tänkte bäretta vart jag vart

Sov hos Frida torsdag-fredag, sen på fredag morgon åkte vi till Småland (Ullared). Där bodde vi på en bondgård haha en ganska konstig bondgård faktiskt dom hade en åsna en lama påfåglar osv. Dom hade även ett stal och ni alla kanske inte vet de men är gaaanska rädd för hästar.
Lördag och söndag var vi några timmar på gekås trodde inte jag skulle hitta så mycke men hittade faktiskt några saker jag är riktigt nöjd med.
På söndag red vi, omg jag va så jävla rädd jag har aldrig ridit förut och nu travade jag på en stor häst seriöst hade typ hjärtklappning i början.
På måndagen åkte vi hem vi skulle åka ganska tidigt men bilen gick sönder så vi fick bli bärgade till Värnamo där vi fick ta en hyr bil hem, så resan vart lite längre än väntat.
Aja har tema vecka den här veckan så började 10 idag och gör de resten av veckan också fett skönt.

Presentation


Hej kul att du kolla in
Är en 13 årig tjej från Oxelösund som bloggar om min vardag, mode, musik o mycket mer :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards