tuvaericsson

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Tuva Ericsson - 10 mars 2014 07:16

Hej på er, måste värkligen bli bättre på att uppdatera. Aja här har ni en TMI tag kom inte på något annat att göra så.



1: Vad har du på dig?
Pyjamas byxor o ett linne
2: Någonsin varit kär?
Har gillat nån men inte varit kär
3: Någonsin haft ett jobbigt break up?
Nej
4: Hur lång är du?
1.63
5: Hur mycket väger du?
Vet inte
6: Några tatueringar?
Nej
7: Några piercingar?
Bara i öronen:(
8: OTP?
Chuck o Blair<333
9: Favoritprogram?
Awkward, PLL o gossip girl
10: Favoritband?
Marron5 typ
11: Någonting du saknar?
Sommarn o Jonte
12: Favouritlåt?
Just nu typ red lights
13: Hur gammal är du?
14
14: Stjärntecken?
Vattuman
15: Någonting du letar efter hos en partner?
Personlighet. Lätt at snacka med, Humor, ärlighet, omtänksamhet o fina ögon:')
16: Favoritmotto?
To be old and wise you must first be young and stupid.
17: Favoritskådespelare?
Channing Tatum, Zack Efton, Cameron Boyce, William beau mirchoff, Taylor Lautner o Paul Wesley<33333333
18: Favoritfärg?
Vit o blå
19: Hög eller låg musik?
Hög!
20: Vart går du om du är ledsen?
Är typ aldrig ledsen men brukar väl ringa Frida elr Joel
21: Hur lång tid tar det för dig att duscha?
10 min
22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen?
Typ 45 min
23: Någonsin varit med i ett slagsmål?
Ja
24: Turn on?
Tatueringar, gullit leende, fina ögon, vältränad, piercing i ögonbryn o fräknar haha
25: Turn off?
Självupptagen, dålig hygien, barnslig humor, player, dryg
26: Anledningen till att du började med bloggen?
Kommer inte ihåg men tyckte väl att de verkade kul o ville testa
27: Rädslor?
Spindlar, blod, trånga utrymmen, djupt vatten typ i hamnar
28: Senaste saken som fick dig att gråta?
Bråkade med Joel
29: Senaste gången du sa att du älskade någon?
Typ igår
30: Meningen bakom ditt blogg-namn?
Mitt namn
31: Senaste boken du läste?
Vet inte nån engelsk bok typ fury
32: Boken som du förtillfället läser?
Ingen
33: Senaste programmet du såg?
2 1/2 men
34: Senaste personen du pratade med?
Jonte
35: Förhållandet mellan du och den senaste personen du smsade med?
Aldin han är min slyna:*
36: Favoritmat?
Kebab<333 o tapas
37: Plats du vill besöka?
USA, Florida, Maldiverna oTurkiet
38: Senaste platsen du besökte?
Har vart sjuk i en vecka men förutom hemma så hos Erik tror ja
39: Är du kär?
Inte kär men typ gillar en kille tror jag
40: Senaste gången du blev förolämpad?
I förmiddags
41: Favoritsmak på godis?
Cola nappar<333333
42: Vilka instrument spelar du?
Inga men kan spela saxofon o lite gitarr
43: Favoritsmycke?
Just nu en tjock guld kedja
44: Senaste sporten du spelade?
Fotboll
45: Senaste låten du lyssnade på?
Cracking elr sword tror jag
46: Favoritraggningsreplik?
Jag har tappat bort mitt telefonnummer kan jag få ditt?
47: Har du använt den någon gång?
Ja haha
48: Senaste gången du var med någon?
Va med Wilma igår
49: Senaste låten du sjöng?
Wisin
50: Vem borde svara på dessa fråger nu?
Alla som vill :)

Presentation


Hej kul att du kolla in
Är en 13 årig tjej från Oxelösund som bloggar om min vardag, mode, musik o mycket mer :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards